Focus op lead generation

Belisol is een grote speler in de markt van ramen, deuren en schuiframen. Dat doen ze via 80 showrooms verspreid over België, Nederland en Frankrijk… en natuurlijk ook via een ijzersterke website. De website is het belangrijkste medium om potentiële klanten aan te trekken en dit op zoveel mogelijk manieren. Bezoekers kunnen hun gegevens achterlaten, waarna ze automatisch worden doorgestuurd naar een showroom in de buurt voor persoonlijk advies.

Belang van branding

Belisol wil een love brand zijn door consumenten volop te inspireren op het gebied van wonen en interieur. Dit doen ze via een online magazine boordevol tips, inspirerende referenties en handige tools die je helpen bij een eigen project. Op die manier betrekken we prospects en leads sterker bij het merk.

Kunnen marketing & content iets voor jou betekenen?

Contacteer ons

Conversieoptimalisatie

Nog steeds werken we er intensief aan om de website te optimaliseren op het vlak van conversie. Er zijn grote inspanningen verricht om de site hoog te laten scoren in zoekmachines en meer inkomend verkeer te genereren. Via kwalitatieve video-analyse krijgen we een inzicht in het gedrag van de bezoekers en kunnen we bepaalde variaties qua design en inhoud A/B testen. De komende periode willen we inzetten op het personaliseren van de inhoud op basis van de voorkeuren van bezoekers.

Volgende project