Ga verder naar de inhoud

Blog

Wij vertellen straffe dingen

We delen met plezier onze online expertise aan de hand van leerrijke inzichten en inspirerende tips & tricks.

Filter op:

A total of 107 items found. Showing 107 items on page 1 of 14.

De kracht van inclusief ontwerp en gebruikersonderzoek

16 juli 2024 | Eline

Inclusief gebruikersonderzoek wil zeggen dat je gebruikers met verschillende achtergronden, vaardigheden, context, noden en perspectieven betrekt om zo veel mogelijk verschillende inzichten te verzamelen voor een zo breed mogelijk publiek. Maar wat levert het op?

Heeft e-mailmarketing nog zin in 2024?

27 juni 2024 | Jill

Wist je dat de eerste commerciële-mail meer dan 50 jaar geleden werd verstuurd? Vandaag is e-mail niet weg te denken uit je werkdag, je smartphone én de marketingmix van organisaties. Eens kijken of e-mail nog meekan in 2024.

Motion design: de dynamische must voor impact en online zichtbaarheid

10 juni 2024 | Jamie

Veel organisaties willen groeien naar meer digitale zichtbaarheid en hun verhaal in het oog laten springen. Als dat je doel is, is motion design een waardevolle toevoeging. Motion design combineert beweging, grafisch ontwerp en storytelling, waardoor je er als organisatie visueel uitspringt.

Drie collega's aan tafel

3 gemiste kansen voor inclusieve communicatie

07 juni 2024 | Daphne

We leven in een diverse maatschappij, al vertellen de boodschappen die we delen soms wat anders. Ontdek hoe je als marketeer of communicatiemedewerker jouw blik kan aanscherpen als het aankomt op inclusieve communicatie.

E-E-A-T en SEO: dit moet je weten om in 2024 hoog te scoren in zoekmachines

07 juni 2024 | Tim-Oliver

E-E-A-T, EEAT, hoe je het ook schrijft; het klinkt misschien als iets dat je op je boterham smeert, maar dit Google kwaliteitsmodel is eigenlijk de sleutel tot het verbeteren van je Google-ranking. E-E-A-T staat voor Experience, Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness. Ontdek hoe je met E-E-A-T je website naar de top van de zoekresultaten kunt brengen.

Wanneer is nu hét ideale moment om gebruikersonderzoek te doen?

28 mei 2024 | Eline

We weten dat dit niet het antwoord is dat je wil horen maar in een ideale wereld ben je continu - of toch regelmatig - bezig met een vorm van gebruikersonderzoek. Maar laat je niet afschrikken, dat kan al op een zeer laagdrempelige en efficiënte manier.

Wat is een virale video, en wil je dat nog in 2024?

07 mei 2024 | Jamie

Een virale video. Enkele jaren geleden de droom van iedere organisatie met een social media kanaal. Maar is dat de ideale manier om vandaag nog je content te verspreiden? Wil je gezien worden door duizenden willekeurige mensen of de juiste doelgroep bereiken?

5 mythes over digitale duurzaamheid ontkracht

11 april 2024 | Laure

Is digitaal altijd duurzaam? En is een digitaal duurzame website echt minder aantrekkelijk en minder performant? En wat met de kostprijs? Wij namen 5 misvattingen over digitale duurzaamheid onder de loep.