Blog
Wij vertellen straffe dingen
We delen met plezier onze online expertise aan de hand van leerrijke inzichten en inspirerende tips & tricks.
Hoe schrijf je content die werkt met behulp van AI?
Of we het nu willen of niet, we kunnen niet meer rond het feit dat AI een plaatsje heeft ingenomen in onze maatschappij. Het is oké om een beetje sceptisch te zijn over AI, maar het zou jammer zijn als je geen gebruik zou maken van de vele voordelen van AI.
Als je AI op een efficiënte (en kritische) manier gebruikt, bespaar je jezelf heel wat tijd en werk.
Keurt Google AI content goed?
Met de intrede van AI-chatbots zoals ChatGPT en Copilot rijst ook de vraag of je als SEO copywriter niet beter je tekst door AI laat genereren. Keuren zoekmachines als Google door AI gegenereerde content goed of straffen ze dit juist af? We duiken er samen eens in.
Wat is de CO₂-uitstoot van jouw website?
Met de web carbon calculator van Wholegrain Digital kan je de CO₂-uitstoot van je website in kaart brengen en vergelijken met het globale gemiddelde. Hoe scoort jouw website?
Facebook en Instagram zonder advertenties dankzij betalend abonnement
Meta, het Amerikaanse moederbedrijf van Facebook en Instagram, biedt vanaf nu een betalend abonnement aan voor het gebruik van hun sociale mediaplatformen. Wat betekent dit voor jouw marketingstrategie?
5 tips om online impact te maken
Impactorganisaties zetten zich elke dag in voor een doel waarin ze geloven. En dat is precies waar de verhalen zitten die je kan gebruiken om online impact te maken. Hoe je dat doet vertellen we hier aan de hand van 5 tips. Smaakt naar meer? Download onze minigids met maar liefst 13 marketingtips die je impact nog zullen vergroten.
Dit was Dot All 2023, dé Craft CMS conferentie
Wanneer ons favoriete CMS hun jaarlijkse conferentie houdt, zijn wij graag van de partij. En dus trok het volledige Craftteam naar het zonnige Barcelona om drie dagen lang ondergedompeld te worden in all things Craft CMS.
5 overwegingen om je digitale marketing te verduurzamen
Wanneer we het over duurzame en ethische (online) marketing hebben, kunnen we niet anders dan vaststellen dat er geen officiële blauwdruk bestaat. Maar dat wil niet zeggen dat je als marketeer of communicatieverantwoordelijke helemaal niets kan doen om het duurzamer aan te pakken. Wij helpen je alvast op weg.
Online trackingtools vergelijken
Google Analytics 4 is tot op vandaag de wereldwijde standaard voor analysetools, maar er zijn zeker alternatieven: Matomo, Piwik Pro, Plausible. Wij zetten ze voor jou op een rijtje.