Blog
Wij vertellen straffe dingen
We delen met plezier onze online expertise aan de hand van leerrijke inzichten en inspirerende tips & tricks.

3 gemiste kansen voor inclusieve communicatie
We leven in een diverse maatschappij, al vertellen de boodschappen die we delen soms wat anders. Ontdek hoe je als marketeer of communicatiemedewerker jouw blik kan aanscherpen als het aankomt op inclusieve communicatie.

E-E-A-T en SEO: dit moet je weten om in 2024 hoog te scoren in zoekmachines
E-E-A-T, EEAT, hoe je het ook schrijft; het klinkt misschien als iets dat je op je boterham smeert, maar dit Google kwaliteitsmodel is eigenlijk de sleutel tot het verbeteren van je Google-ranking. E-E-A-T staat voor Experience, Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness. Ontdek hoe je met E-E-A-T je website naar de top van de zoekresultaten kunt brengen.

Wanneer is nu hét ideale moment om gebruikersonderzoek te doen?
We weten dat dit niet het antwoord is dat je wil horen maar in een ideale wereld ben je continu - of toch regelmatig - bezig met een vorm van gebruikersonderzoek. Maar laat je niet afschrikken, dat kan al op een zeer laagdrempelige en efficiënte manier.

5 mythes over digitale duurzaamheid ontkracht
Is digitaal altijd duurzaam? En is een digitaal duurzame website echt minder aantrekkelijk en minder performant? En wat met de kostprijs? Wij namen 5 misvattingen over digitale duurzaamheid onder de loep.

Digitalisatie voor meer impact in de zorg: een mooie samenwerking met Stijn vzw
Met financiële steun van Interreg Vlaanderen-Nederland kan Stijn vzw haar zorgtools RINAH en OLIVIA verder digitaliseren en professionaliseren. En daar mogen we met veel plezier ons steentje aan bijdragen.

Gebruikersonderzoek; wat is dat eigenlijk?
Gebruikersonderzoek; UX research, user experience research, usability testing, gebruikerstesten... het zijn termen die je wellicht wel eens ziet passeren maar misschien weet je niet helemaal wat ze juist inhouden? Ze zijn allemaal verwant en de essentie gaat erom dat je je eindgebruiker regelmatig betrekt in alles wat je doet om ervoor te zorgen dat diensten en producten aansluiting vinden bij de mensen waar je het voor doet.

Een LinkedIn nieuwsbrief voor jouw organisatie
Je hebt misschien al een uitnodiging gekregen om je te abonneren op een LinkedIn Newsletter, of je volgt al trouw een creator op Linkedin. LinkedIn Newsletters bestaan al sinds 2003, maar werden recent populairder. En zoals bij elke toevoeging aan de veelheid aan sociale media (en de mogelijkheden daarbinnen) rijst dan de vraag: moet mijn organisatie daarmee starten? Heeft het zin om dat kanaal toe te voegen aan je marketingmix?

Waarom we op vrijdag geen nieuwe websites lanceren
Gelukkigere collega's behalen mooiere resultaten en een betere relatie met onze klanten. Ontdek hoe geen websites lanceren op vrijdag bijdraagt tot deze doelstelling.