Staat je nieuwe website live en ondervind je een probleem of heb je vragen? Ons serviceteam helpt je graag verder.

Waarvoor kan je bij het serviceteam terecht?

Op aanvraag zorgen zij voor:

  • aanpassingen, zowel kleine als eerder structurele;
  • het ontwikkelen van uitbreidingen of nieuwe modules voor jullie website;
  • het beheren en configureren van hosting-omgevingen en domeinnamen;
  • support en begeleiding bij (of het opfrissen van) het gebruik van het CMS;
  • het beantwoorden van vragen en het geven van advies;
  • het uitvoeren van updates van het CMS (indien er niet is ingetekend op een pakket);
  • het uitvoeren van nodige updates na wijzigingen bij externe producten of diensten. Bv. een nieuwe browserversie, nieuwe (versies van) e-mailsoftware, diensten als Instagram of Facebook, plug-ins;
  • het repareren van grotere en kleinere bugs die kunnen opduiken door de veranderende omgeving waarbinnen een website functioneert, gaande van bijvoorbeeld een foto die niet kan worden opgeladen tot webpagina’s die niet meer werken;
  • het onderhoud, de beveiliging en de optimalisatie van servers en databank(en) waar de website gebruik van maakt.

Ook voor groeiondersteuning kan je bij ons terecht. Meer nog, we hebben er een dedicated onlinemarketingteam voor.
Meer informatie over groeiondersteuning >.

Een snelle oplossing bij problemen

Websites zijn onderhevig aan de voortdurend veranderende realiteit. Technologische nieuwigheden, een nieuwe browserversie, een update van het CMS, wijzigingen bij externe diensten zoals je CRM- of e-mailtool. Het zijn allemaal zaken die een invloed hebben op de werking van je website. Hierdoor is het mogelijk dat er functionaliteiten stuk gaan, je website trager gaat werken...

Dit zijn zaken die wij jammer genoeg niet altijd op voorhand kunnen voorzien maar waarvoor je op weekdagen steeds terecht kan bij een 'dedicated team'. Zij helpen je zo snel mogelijk verder bij problemen en zorgen voor updates of uitbreidingen van je bestaande website.

Is deze dienst betalend?

Ja, na het verstrijken van de garantieperiode gebeurt alle werk, inclusief het verhelpen van bugs en andere problemen, steeds tegen betaling. Alle uren worden netjes bijgehouden (we rekenen per begonnen kwartier) en elke maand gefactureerd aan ons uurtarief van 90 euro (excl. btw en 15% project management).

Wanneer een wijziging of vraag meer dan 4 uur werk vergt, geeft het serviceteam een inschatting van de nodige tijd alvorens actie te ondernemen. Pas na goedkeuring wordt gestart met het uitvoeren van de werken.

Eva helpt je graag verder!

Wil je graag iets aanpassen of toevoegen? Is er een probleem met je website?

Stuur een mailtje naar support@statik.be en mijn collega's en ik proberen je zo snel mogelijk verder te helpen. Voor dringende vragen kan je bellen naar 016/67 19 09.

Ook interessant

Wij helpen je ook graag verder met volgende zaken:

Hosting en domeinnamen

Een hosting op maat van jouw platform? We bieden diverse hostingoplossingen aan en stellen graag een pakket samen dat past bij je noden.

Groeiondersteuning

Wil je naast een optimale werking ook een garantie op je return on investment? Dan kan je terecht bij ons onlinemarketingteam. Zij ondersteunen je bij het bedenken en uitwerken van doeltreffende onlinemarketingacties.

Service level agreements

Heb je graag garanties inzake beschikbaarheid, reactie- en hersteltijd voor jouw project? Dan kunnen we een service level agreement afsluiten.

Nieuwsbrieven

Wil je graag eenvoudig, veilig en snel nieuwsbrieven kunnen versturen naar een gesegmenteerde lijst van ontvangers? Wij bieden een gebruiksvriendelijke e-mailtool om je doelgroep nog beter te leren kennen.

Craft updatepakketten

Heb je een Craft CMS en wil je je website steeds veilig en up-to-date? Kies dan voor een Craft updatepakket.

SSL-certificaten

Kies voor een veilige en betrouwbare website en installeer één van onze SSL-certificaten.