Service level agreements
Gegarandeerde beschikbaarheid, reactie- en hersteltijd via een service level agreement.
Voor projecten waar bepaalde garanties nodig zijn bieden wij Service Level Agreements (SLA) aan. Het niveau van de SLA bepaalt de snelheid van reageren en beschikbaarheid.
Deze optionele SLA’s worden op projectniveau afgesloten, en dekken alle aspecten die met de website of webapplicatie te maken hebben. Aanpassingen of nieuwe toevoegingen aan de website vallen hier niet onder. De effectieve werkuren zijn niet inbegrepen in de hieronder vermelde prijzen, deze worden aan ons uurtarief maandelijks afgerekend. Het gaat dus om een garantie op beschikbaarheid en reactietijd.
Een SLA is geen must. Zonder specifieke overeenkomst op het vlak van service levels (of SLA) werken we op basis van best effort, wat inhoudt dat vragen zo snel als mogelijk behandeld worden. In rustigere periodes worden vragen over projecten zonder SLA op werkdagen mogelijk even snel afgehandeld als voor projecten waarvoor wel een SLA geldt, maar garanties daarover zijn er enkel als er een SLA is. In drukkere periodes krijgen klanten met een SLA absolute voorrang.
Een SLA wordt afgesloten voor minimaal 12 maanden, en wordt daarna automatisch voor een jaar verlengd. Opzeggen kan na het eerste jaar telkens 3 maand vooraf.
Wil je van start gaan met een SLA?
Dat kan door een mailtje te sturen naar administration@statik.be.
Alle vermelde prijzen zijn excl. 21% btw.
Niveau SLA
|
Geen
|
Basic
|
Extra
|
---|---|---|---|
Beschikbaarheid supportteam
|
werkdagen 9-17u
|
werkdagen 9-17u
|
werkdagen 9-17u
|
Reactietijd bedrijfskritisch incident
|
best effort
|
4u
|
2u
|
Reactietijd niet-bedrijfskritisch incident
|
best effort
|
5 werkdagen
|
3 werkdagen
|
Hersteltijd bedrijfskritisch incident
|
best effort
|
1 werkdag
|
4u (werkdagen)
|
Hersteltijd niet-bedrijfskritisch incident
|
best effort
|
5 werkdagen
|
3 werkdagen
|
Maandelijkse kost
|
0 euro
|
165 euro
|
330 euro
|
Geen
Basic
Extra
Onder bedrijfskritisch verstaan we: wanneer een aanzienlijk deel van de websitebezoekers verhinderd wordt in het doel van hun bezoek. Dat vertaalt zich in de praktijk naar het onbereikbaar zijn van, het niet-functioneren van of extreem lage performantie van (integrale delen van) de website.
Waarvoor kan je nog bij ons terecht?
Statik helpt je ook graag verder met: