Is performance marketing jouw passie? Krijg je een heel apart gevoel vanbinnen van hoge conversieratio's? Hou je ervan om websitebezoekers te achtervolgen met – uiteraard alleen maar relevante – remarketing?

Je takenpakket

  • Je bedenkt resultaatgerichte acties op maat van de klant en zet ze om in de praktijk. Zo help je onze klanten aan een grotere zichtbaarheid, meer en betere online leads en sales.
  • Je houdt van hoge conversieratio's en stijgende grafieken. Je zet e-mail- en advertisingcampagnes op om meer inkomend verkeer te genereren, optimaliseert het conversieproces op de website en analyseert de resultaten.
  • Meten is weten. Je speelt met data in een hoeveelheid aan tools zoals Google Analytics, Google Tag Manager, Hubspot, Hotjar, Google Data Studio... En rapporteert deze data helder naar de klant.

Je profiel

  • Je hebt ervaring in performance marketing. Dashboarding, event tracking, data layers, A/B testing, SEO... schrikken jou niet af. Een technische achtergrond (css, javascript...) is een plus.
  • Je hebt kennis over het opzetten van (betalende) marketingcampagnes. Social media advertising, Google Ads, Bing Ads, programmatic buying, marketing automation… zijn jouw natuurlijke habitat.
  • Je beschikt over een analytische geest. Je kan op een relevante manier rapporteren over de resultaten, en hier de juiste conclusies aan verbinden.
  • Je bent een teamspeler. Samen met je team ga je net dat tikkeltje verder om een verschil te maken voor de klant.
  • Je hebt geen schrik om je handen vuil te maken en bent een echte doener.
  • Je bent op de hoogte van de trends en ontwikkelingen in de high-tech en marketingsector.
  • Je bent positief ingesteld (of je kan doen alsof).

Onze wederdienst

  • Een vast contract met verloning op basis van je competenties;
  • Uitdagende projecten met de nodige vrijheid;
  • Kwalitatief materiaal om mee te werken én de innerlijke mens te versterken: straffe koffie, vers fruit, koffiekoeken, soep, (bijna) alle dagen taart...;
  • Flexibele werkuren;
  • Boterhammenlunch elke donderdag;
  • Elektronische maaltijdcheques;
  • Een uitgebreide hospitalisatieverzekering;
  • Een uitgesproken focus op en begeleiding van je persoonlijke groeitraject;
  • Een budget voor conferenties en opleidingen;
  • De Statik Academy: regelmatige workshops en sessies rond nieuwe evoluties in de tech- en andere werelden;
  • Topcollega’s en dito activiteiten. De maandelijkse Statik Social Club, het jaarlijkse weekend, after-work drinks, maker’s lab... Vervelen is geen optie.

Statik wil graag een goede werkplek zijn. We hebben veel aandacht voor mensen, hebben een voorkeur voor projecten met maatschappelijke impact, en laten ons graag leiden door de duurzame ontwikkelingsdoelstellingen van de Verenigde Naties. We werken in kleine, zelfsturende teams met veel autonomie en verantwoordelijkheid.

Klinkt goed? Stuur dan onmiddellijk een mailtje naar info@statik.be en vertel ons waarom jij de online marketeer bent die we zoeken.