Jouw SEO-kennis slaat ons met verstomming, je kan online advertenties zowel opzetten als onderhouden en staat te popelen om hier verder in te groeien. Zijn dat drie checks, Michel? Dan ben jij de conversie die we zoeken.

Je takenpakket

  • Je blinkt uit in inhoudelijke en technische SEO en gebruikt elk kunstje uit je SEO trukendoos om onze websites — zowel nieuwe als reeds bestaande — ook organisch op zoekmachines te laten shinen.
  • Je zet online advertentiecampagnes op om meer inkomend verkeer te genereren, optimaliseert het conversieproces op de website en analyseert de resultaten.
  • Je bedenkt resultaatgerichte acties op maat van de klant en zet ze om in de praktijk. Zo help je onze klanten aan meer en betere online leads en sales.
  • Je bent voor jouw klanten het aanspreekpunt voor online marketing. Je staat hen bij met raad en daad, en bezorgt hen de resultaten waar ze alleen maar van konden dromen.
  • Een publiek schrikt jou niet af; je geeft presentaties alsof het een fluitje van een cent is. Je deelt je expertise via opleidingen en workshops, een-op-een of in grotere groepen.
  • Je denkt met het marketingteam mee over nieuwe opportuniteiten die we mogelijks nog niet hebben verkend.

Je profiel

  • Je beseft dat voor niets de zon opgaat en bent commercieel ingesteld.
  • Op vlak van SEO hoeven wij jou niets meer te leren, integendeel zelfs: het zijn wij die iets van jou gaan leren.
  • Je hebt ervaring met het opzetten van (betalende) marketingcampagnes.
  • Ervaring met Google Ads, Facebook Business Manager en LinkedIn Campaign Manager is een pluspunt.
  • Je beschikt over een analytische geest. Je kan op een relevante manier rapporteren over de resultaten met behulp van tools zoals Google Analytics, en hier de juiste conclusies aan verbinden.
  • Geen 404 error wanneer we de namen Google Tag Manager en Google Data Studio droppen? Da’s een pluspunt.
  • Zeggen die namen je toch niets? Dan ben je er wel op gebrand om hier snel over te willen bijleren; net als over andere relevante zaken.
  • Je bent klantgericht, communiceert proactief en durft de verantwoordelijkheid nemen over een volledig project.
  • Je bent op de hoogte van de trends en ontwikkelingen in de marketingsector.
  • Je bent positief ingesteld (of je kan doen alsof).

Onze wederdienst

  • Een vast contract met verloning op basis van je competenties;
  • Uitdagende projecten met de nodige vrijheid;
  • Kwalitatief materiaal om mee te werken én de innerlijke mens te versterken: straffe koffie, vers fruit, koffiekoeken, soep, (bijna) alle dagen taart...;
  • Flexibele werkuren;
  • 32 verlofdagen;
  • Boterhammenlunch elke donderdag;
  • Elektronische maaltijdcheques;
  • Een uitgebreide hospitalisatieverzekering;
  • Een uitgesproken focus op en begeleiding van je persoonlijke groeitraject;
  • Een budget voor conferenties en opleidingen;
  • De Statik Academy: regelmatige workshops en sessies rond nieuwe evoluties in de tech- en andere werelden;
  • Topcollega’s en dito activiteiten. De maandelijkse Statik Social Club, het jaarlijkse weekend, after-work drinks, maker’s lab... Vervelen is geen optie.

Statik wil graag een goede werkplek zijn. We hebben veel aandacht voor mensen, hebben een voorkeur voor projecten met maatschappelijke impact, en laten ons graag leiden door de duurzame ontwikkelingsdoelstellingen van de Verenigde Naties. We werken in kleine, zelfsturende teams met veel autonomie en verantwoordelijkheid.

We zitten in het centrum van Leuven, vlakbij alles. Alles? Ja, alles.

Klinkt goed? Stuur dan onmiddellijk een mailtje naar info@statik.be en vertel ons waarom jij de Online marketeer bent die we zoeken.