Ga verder naar de inhoud

Deep dive online marketing

We zorgen tijdens enkele interactieve workshops voor een heuse onlinemarketingboost in vijf weken zodat je daarna zelf als expert met vertrouwen aan de slag kan. Van strategisch plan, de juiste tools tot specifieke campagnes, wij helpen je op weg!

Wat levert zo’n deep dive mij op?

  • Een doordacht onlinemarketingplan in functie van je doelstellingen.
  • Advies en tips op maat van je organisatie van onze marketingexperts.
  • De nodige tools en tricks om zelf je onlinemarketingacties op een efficiënte manier te plannen en beheren binnen een korte tijdspanne.

Hoe gaat het in zijn werk?

Over een periode van vijf tot maximaal zes weken plannen we een reeks van vijf workshops. Een enkele workshop duurt ongeveer een halve dag, heeft een concreet thema en duidelijke deliverables. Na elke workshop ga je naar huis met een aantal concrete zaken die tegen de volgende workshop bekeken of uitgevoerd moeten worden. Ook wij gaan in de tussentijd een aantal zaken opzetten.

Na deze vijf weken is het de bedoeling dat je op basis van het uitgetekende plan aan de slag kan om zelf content te schrijven, campagnes op te volgen, resultaten te analyseren… Dit wil niet zeggen dat we je volledig aan je lot overlaten, we blijven beschikbaar voor vragen, advies of om regelmatig even af te stemmen. Na drie tot maximaal zes maanden volgt een evaluatiemeeting waarbij we het volledige traject evalueren, de resultaten bekijken en vooruitblikken naar de toekomst.

De deep dive kan een één-op-één traject zijn of met een groep van collega’s.

Wat staat er op het programma?

De inhoud van de workshops wordt steeds op maat samengesteld en kan doorheen het traject aangepast worden. Hieronder vind je een mogelijk deep drive traject met enkele topics die vaak aan bod komen in dit programma:

Verwachtingen afstemmen

Workshop 1: onlinemarketingstrategie

Workshop 2: onlinemarketingplan

Workshop 3: contentstrategie en -planning

Workshop 4: online adverteren

Workshop 5: Google Analytics & dashboards

Evaluatiemeeting

Voor wie is deze deep dive geschikt?

  • Voor organisaties die moeite hebben met het bereiken van de juiste doelgroepen.
  • Voor wie een digitale inhaalbeweging wil maken op vlak van marketing.
  • Voor organisaties die meer uit hun website willen halen of de bestaande resultaten willen verbeteren.
  • Voor werknemers die het gevoel hebben dat ze wat tools missen om efficiënt aan de slag te kunnen met online marketing.

In praktijk zien we dat voornamelijk marketeers, communicatieverantwoordelijken, webmasters of werknemers met een gelijkaardig takenpakket baat hebben bij dit programma. Maar het is zeker niet nodig om voorkennis te hebben over online marketing. We bieden dit traject zowel aan voor beginners als voor gevorderden.

Interesse om erin te duiken?

Lijkt het je wel wat om te pingpongen met een van onze onlinemarketingexperts tijdens een deep dive traject? Vul dan je gegevens in via het formulier en wij nemen snel contact op voor een eerste gesprek.