Ga verder naar de inhoud

Storytelling en digitale communicatie

Wij krijgen het ontzettend warm van organisaties die een duurzame impact op hun omgeving willen maken. We helpen zo'n organisaties graag om die positieve vibes om te zetten in een sterk merkverhaal en dit door te trekken naar alle digitale communicatiekanalen.

Verhalen die doen luisteren en voelen

Een krachtige organisatie heeft een herkenbare identiteit, zowel voor haar eigen medewerkers als voor de buitenwereld. Die herkenbaarheid zit vervat in een consistent merkverhaal. De why van je organisatie. Waarom stappen jij en je collega's elke dag uit bed om te gaan werken? Het benoemen van die waarom en dat verhaal online actief uitdragen staat je organisatie toe om een duurzame relatie op te bouwen met je doelgroep(en).

In de praktijk merken we dat de organisaties waar wij graag voor werken vaak een merkverhaal hebben waarin duurzaamheid en positieve impact centraal staan. En wij helpen graag bij het schrijven van het verhaal.

Een vertaling naar alle digitale kanalen

We gaan in enkele workshops op zoek naar het unieke verhaal van je organisatie en vertalen dit naar een story die resoneert bij de doelgroep(en). Die storytelling vormt nadien het uitgangspunt om een digitale communicatiestrategie te gaan uitzetten. Hoe zorgen we dat de website en alle andere digitale kanalen volledig doordrongen zijn van je merkverhaal? Hoe kan het merkverhaal je doelgroep nog meer activeren? Hoe kunnen we succes meten?

Wil jij je duurzaam merkverhaal omzetten in effectieve communicatie?

We horen graag meer over jouw waarom, en gieten het geheel feilloos in straffe story op maat van je doelgroep(en).