Ga verder naar de inhoud

SEO copywriting met en zonder AI

donderdag 03 oktober 2024
Opleiding

"Iedereen kan tegenwoordig wel een tekstje genereren met een AI chatbot." Het angstzweet breekt de SEO copywriters uit bij het horen van die zin. Gelukkig lieten onze experimenten de voorbije maanden ChatGPT écht zweten met als resultaat dat de moeite die jij in SEO steekt moeiteloos wordt. Bij ons update je je SEO kennis, geef je je keyword research een welgekomen boost en leer je iets anders dan die eenheidsworst uit ChatGPT te halen. Het is tijd om jezelf en de concurrentie te one uppen.

Praktisch

do 03 oktober 2024
13:00 - 16:30
€ 225 - 350 - 475

Statik, Vital Decosterstraat 67A/0301, 3000 Leuven

Zeg vaarwel aan gegenereerde blogposts die op een opstel van een twaalfjarige lijken en niet scoren in zoekmachines.

Waarom moet ik deze opleiding volgen?

Een paar Core updates aan het Google algoritme en de toevoeging van een extra 'E' aan het E-A-T kwaliteitsmodel zijn al voldoende om voor beroering te zorgen in het SEO landschap. Voeg daar de ontbolstering van AI taalmodellen zoals ChatGPT aan toe en de bom staat op barsten. Hoor jij het nu in Keulen donderen? Geen nood, alles komt aan bod in deze opleiding.

Met onze opleiding SEO copywriting met en zonder AI frissen we je SEO kennis op en gebruiken we die theorie om taalmodellen zoals ChatGPT tot op de letter te laten doen wat jij wil. Zeg vaarwel aan gegenereerde blogposts die op een opstel van een twaalfjarige lijken en niet scoren in zoekmachines.

Theorie

Welke theorie komt in deze opleiding aan bod?

  • Wat is SEO en hoe ziet SEO er anno 2024 uit?
  • Wat is user intent en hoe kan het mijn copy verbeteren?
  • Wat is E-E-A-T?

Past deze opleiding bij mij?

Weet je nog niets over SEO maar wil wel aan de slag met copywriting? Heb je al ervaring met websiteteksten schrijven maar wil je dit efficiënter en doeltreffender doen? Of herken je jezelf in één van deze situaties?

  • Je wil meer verkeer naar je website lokken zonder de bijkost van online advertenties
  • Je zoekt naar nieuwe invalshoeken om teksten te schrijven die aanzetten tot actie
  • Je bent het beu om AI bij jou alleen maar slechte teksten te zien genereren

Dan ben je bij deze opleiding aan het juiste adres! Je hoeft geen SEO- of marketingprofessional te zijn om deel te kunnen nemen.

Het inschakelen van ChatGPT ter ondersteuning van efficiente copywriting was welgekomen! Daar ga ik zeker verder mee aan de slag.

Sofie - The Shift

Praktijk

Hoe steek ik in deze opleiding de handen uit de mouwen?

  • Je voert een keyword research uit zonder betalende tools
  • Met je keywordresearch leer je je eigen live teksten optimaliseren
  • Je leert om ChatGPT te gebruiken voor bovenstaand proces, zonder in te boeten op kwaliteit noch tone of voice

Wat garandeert deze opleiding mij?

  • Up to date met SEO-proof copywriting in 2024 en verder
  • Je wandelt buiten met een gratis keywordonderzoek, helemaal volgens de regels van de kunst
  • Je verlaat de opleiding met minstens één SEO-outline en één volledig SEO-optimized artikel als blauwdruk voor toekomstig werk

Prijs

We willen graag zo veel mogelijk impact organisaties bereiken en inspireren met onze inclusieboodschap. Daarom houden we onze tarieven zo scherp mogelijk. We werken voor deze workshop met 3 categorieën:

  • Impact (475 euro excl. btw): wil je graag zelf deelnemen en heeft jouw organisatie wat marge om ook andere organisaties vooruit te helpen? Met de impactprijs betaal je je eigen deelname en sponsor je een organisatie met beperkte middelen.
  • Standaard (350 euro excl. btw): koop het standaard ticket en betaal voor je eigen deelname. Niet meer en niet minder.
  • Budget (225 euro excl. btw): zijn er binnen jouw organisatie weinig middelen beschikbaar voor opleidingen? Dan kan je kiezen voor de budget-categorie. De organisaties die kiezen voor het impact-ticket maken jouw deelname mee mogelijk.

Koop je tickets voor de workshop via Eventbrite.

Online marketeer

Wie is Tim-Oliver?

Een redactioneel volbloed en doorwinterd SEO-expert. Tim-Oliver surft mee op de nieuwste golven van Google en blaast online groei nieuw leven in. Hij werkte al voor klanten als Gezond Leven, Vlaamse Parkinsonliga, Belisol, KU Leuven, OKA en Duvel.