Ga verder naar de inhoud

Google Analytics 4 voor beginners

donderdag 07 november 2024
Opleiding

Ben jij nog nieuw in de wereld van analytics en wil je graag zelf inzichten uit je websiteresultaten kunnen halen? Tijdens deze opleiding voor startende Analytics-gebruikers gidsen we je door Google Analytics 4. Na de opleiding boek je een persoonlijk opvolgmoment in met een van onze experts.

Praktisch

do 07 november 2024
10u-12u, met individueel opvolgmoment
€ 225 - 350 - 475

Statik, Vital Decosterstraat 67A/0301, 3000 Leuven

Wat levert deze opleiding mij op?

  • Zelf waardevolle inzichten verwerven in de belangrijkste data van je website
    • Hoevaak werd je website bezocht afgelopen week, maand of jaar?
    • Welke pagina's zijn het populairst?
    • Waar lopen je bezoekers verloren?
  • De nodige basis om zelf efficiënt met Google Analytics 4 aan de slag te gaan
  • Zicht op mogelijke verbeterpunten voor je website
  • Tips en tricks om je data beter te kunnen begrijpen


Individueel opvolgmoment

Na de opleiding krijg je een online opvolgmoment van 30 minuten waarin een Statik-expert dieper ingaat op je vragen. Daarvoor ontvang je na afloop van de opleiding een e-mail om een moment in te plannen.

Past deze opleiding bij mij?

  • Google Analytics (of een andere analyticstool) is nog onbekend terrein voor jou?
  • Je bent op zoek naar basisinzichten in je website, zoals bezoekersaantallen en -gedrag?

Dan ben je bij deze opleiding aan het juiste adres!

De opleiding 'Google Analytics 4' van Statik is een aanrader zowel voor newbies als gevorderden. Alle mogelijkheden van de tool worden zorgvuldig overlopen waarna je zelf aan de slag kan.

Samensterker

Wat komt er tijdens deze opleiding aan bod?

  • Waarom gebruikmaken van een analyticstool, zoals Google Analytics 4?
  • Hoe worden gegevens verzameld?
  • Welke cijfers zijn het belangrijkst?
  • Hoe zet ik Google Analytics 4 naar mijn hand? (properties, events, segmenten, ...)
  • Hoe maak ik rapporten die in een oogopslag de essentie weergeven?
  • … en nog veel meer best practices en tips.

Prijs

We willen graag zo veel mogelijk impact organisaties bereiken en inspireren met onze inclusieboodschap. Daarom houden we onze tarieven zo scherp mogelijk. We werken voor deze workshop met 3 categorieën:

  • Impact (475 euro excl. btw): wil je graag zelf deelnemen en heeft jouw organisatie wat marge om ook andere organisaties vooruit te helpen? Met de impactprijs betaal je je eigen deelname en sponsor je een organisatie met beperkte middelen.
  • Standaard (350 euro excl. btw): koop het standaard ticket en betaal voor je eigen deelname. Niet meer en niet minder.
  • Budget (225 euro excl. btw): zijn er binnen jouw organisatie weinig middelen beschikbaar voor opleidingen? Dan kan je kiezen voor de budget-categorie. De organisaties die kiezen voor het impact-ticket maken jouw deelname mee mogelijk.

Koop je tickets voor de workshop via Eventbrite.

Geen paniek

Heb je nog geen Google Analytics op je website?

Dan helpen we je heel graag met die op te zetten voor de opleiding.

Online marketeer

Wie is Lana?

Lana is een digital native met een hart voor straffe content en een performancegedreven aanpak. Al scrollend door social media is ze steeds op zoek naar de nieuwste trends en opportuniteiten voor onze klanten. Ze werkte al voor klanten als KU Leuven, UCLL, EDU-tech, Slim Statiegeld, Pulso en publiq.