Hoe kies je een social media kanaal voor je organisatie?
Facebook, Pinterest, Twitter, TikTok, … social media kanalen alom. Maar is het echt nodig om op ieder platform aanwezig te zijn? En op welk van deze platformen ben je dan best wel actief?
Praktisch
Online
Wat komt er aan bod?
Als organisatie hoef je echt niet op ieder social media platform aanwezig te zijn. Een duidelijk zicht op je doelgroep, je doelstellingen en de content die je wil delen met de wereld geven je al een duidelijk beeld op welk kanaal jij best inzet.
In deze webinar bekijken we in 30 minuten:
Waarom je moet nadenken over de social media kanalen waarop je actief bent,
Op welke factoren je moet letten bij het selecteren van je social media platformen,
Of je ook moet adverteren om succesvol te zijn op social media,
Op welke belangrijke metrics je je moet richten om je succes te meten.
Zien we je daar?
Voor wie? Marketing- en communicatiemedewerkers bij impact organisaties die samen met ons willen bouwen aan de wereld van morgen.
Spreker: Lana Ceuppens - Online marketeer bij Statik