Beginnen met een digitale marketingstrategie
Help, je moet een digitale marketingstrategie bedenken voor je organisatie. Welke vragen moet je stellen? Waar moet je rekening mee houden?
Praktisch
Online
Wat komt er aan bod?
Een digitale marketingstrategie geeft je houvast en bespaart op de lange termijn heel wat tijd. Je strategie maakt duidelijk waar je naartoe wilt, welke acties daarin passen en hoe je omgaat met uitdagingen die op je pad komen als marketing- of communicatiemedewerker.
In deze webinar bekijken we in 30 minuten:
Waarom je moet nadenken over je digitale marketingstrategie,
Hoe je een langetermijnstrategie opbouwt en waar je op moet letten,
Hoe je het verhaal van je organisatie, je doelgroep, doelstellingen en acties in één samenhangende strategie onderbrengt.
En je leert waarom marketing net als vissen is. Zin in?
Voor wie? Marketing- en communicatiemedewerkers bij impact organisaties die samen met ons willen bouwen aan de wereld van morgen.
Spreker: Jill Bosmans - Digitale marketingstrateeg bij Statik