Doorzoek het enorme aanbod in een handomdraai

Aan de voet van het Atomium ontvangt Trade Mart Brussels retailers die inspiratie komen opdoen voor de nieuwste collecties in verschillende sectoren (fashion, interior, kitchen & dinner, Kids World...). Als grootste experienceplatform in de Benelux huisvesten ze meer dan 800 merken. Een retailer moet zijn bezoek dus goed voorbereiden wil hij niet verloren lopen.

De handige zoekfunctie zorgt ervoor dat je eenvoudig de volledige 'catalogus' aan exposanten, merken en producten kan bekijken en je favoriete exposanten kan toevoegen aan een watchlist. Een vlot bezoek gegarandeerd!

De website synchroniseert real-time met een externe database waarin alle data over de exposanten zit opgeslagen. Zo worden nieuwe wijzigingen snel en eenvoudig getoond.

Kan online strategie iets voor jou betekenen?

Een digitale upgrade voor de retailsector

Maar het stopt niet bij een online tool. De laatste jaren is de retailsector stevig onder druk komen te staan door e-commerce. Je moet als offline shop je meerwaarde in kijker zetten. Veel retailorganisaties spreken daarom van een digitale transformatie die ze noodgedwongen (zullen) moeten doorvoeren.

Een online aanwezigheid uitbouwen zal echter niet voldoende zijn. Met Trade Mart Brussels werken we daarom niet aan een transformatie, maar aan een digitale upgrade. Zodat we klaar zijn voor de uitdagingen van morgen.

Volgende project