De corporate website voorbij

De Tiense Suikerraffinaderij hoeft geen introductie. Wie toch meer wil lezen over deze wereldspeler kan terecht op hun vernieuwde website. Niet zozeer om een pakje suiker te kopen trouwens. De website van de raffinaderij wil vooral informeren over de organisatie en het productieproces en richt zich daarmee op potentiële partners, de pers, scholen en vooral werknemers.

We zouden voor een typische cleane corporate website gegaan kunnen hebben, maar kozen samen met Tiense Suikerraffinaderij toch voor een opvallender design. Met grote foto's, het driehoekje van het logo dat regelmatig om de hoek komt kijken en uiteraard T-man. Het bekende mannetje van suiker is hét uithangbord van de organisatie.

Kan webontwikkeling iets voor jou betekenen?

Employer branding

Het aantrekken van geschikt personeel is voor elke organisatie een uitdaging. Voor Tiense Suikerraffinaderij zijn potentiële werknemers de primaire doelgroep van de website. Via getuigenissen, meer informatie over de buurt en het beleid wil Tiense Suikerraffinaderij op elk moment hun bedrijfscultuur uitdragen. En niet alleen wanneer er vacatures openstaan. De website schept op die manier een goed beeld van een organisatie die klaar is voor de toekomst.