Tijdens deze opleiding kom je te weten hoe je het gedrag van bezoekers correct kan meten en interpreteren. Je krijgt een inzicht in het verkeer naar de website en je leert marketingacties en campagnes evalueren op basis van concrete cijfers.

Meteen inschrijven

Wat levert deze opleiding mij op?

  • De nodige inzichten om zelf efficiënt met Google Analytics aan de slag te gaan
  • Meer kennis over de bezoekers van de website
  • Een duidelijk beeld op wat werkt en wat niet
  • Zicht op mogelijke verbeterpunten voor de website
  • Dashboards en rapportering voor marketingacties en campagnes

Wat komt er tijdens deze opleiding aan bod?

  • Waarom gebruikmaken van Google Analytics?
  • Hoe worden gegevens verzameld?
  • Welke structuur gebruikt Google Analytics?
  • Welke cijfers zijn het belangrijkst?
  • Hoe zet ik Google Analytics naar mijn hand? (properties, filters, doelen en events)
  • Hoe maak ik rapporten die in een oogopslag de essentie weergeven?
  • Hoe stel ik een meetplan op?
  • … en nog veel meer best practices en tips.

Voor wie is deze opleiding geschikt?

  • Marketeers
  • Communicatiemedewerkers
  • Content managers & webmasters

Praktisch

  • 14/02/2020
  • 400
  • Van 9:00 tot 13:00
  • Onze klanten krijgen een korting van 15%.
  • Er is geen voorkennis vereist.
  • We vragen cursisten om zelf een laptop mee te brengen.
  • Het cursusmateriaal wordt achteraf ter beschikking gesteld.
  • We voorzien een broodjeslunch na de opleiding.
  • Meer informatie over onze opleidingen vind je op deze pagina.

Wie geeft de opleiding?

Annelies

Annelies is onze copywriter en contentmarketingexperte. Dankzij haar analytisch inzicht en scherpe pen zorgt ze voor slimme strategieën, effectieve campagnes en eenvoudige teksten die echt aanzetten tot actie.

Schrijf je in voor de opleiding 'The basics van Google Analytics (nieuwe datum)'

Datum: 14-02-2020

Optional