Wij krijgen het ontzettend warm van organisaties die een duurzame impact op hun omgeving willen maken. Zo'n organisaties helpen om die positieve vibes om te zetten in een verhaal kan de zon hier helemaal laten schijnen.

Verhalen die doen luisteren en voelen

Een krachtige organisatie heeft een herkenbare identiteit, zowel voor haar eigen medewerkers als voor de buitenwereld. Die herkenbaarheid zit vervat in een consistent merkverhaal. De why van je organisatie. Waarom stap je elke dag uit je bed om te doen wat je doet? Het benoemen van die waarom en dat verhaal actief uitdragen via je website staat je toe om een duurzame relatie op te bouwen met je doelgroep(en).

Branding & storytelling
omegabaars.be
Branding & storytelling
kiesgelijkekansen.be

Een vormgeving die verleidt

Onze beproefde workshops laten toe die waarom scherp te krijgen en te vertalen in een duidelijke positionering voor de immer veranderende realiteit. Door—bijna letterlijk—te voelen waar je hart sneller van gaat slaan, krijgen we een goed zicht op waar je kernwaarden, brand promise en positionering om draaien. Van binnenuit draagt dat verhaal namelijk veel verder en kan het zich toespitsen daar waar het de meeste impact kan hebben.

Het oog wil ook wat natuurlijk. Daarom overgieten we je inhoud graag met een verfijnd visueel sausje zodat je gebruikers efficiënt kan verleiden om je organisatie te leren kennen.

Case

Internet Of Things op de kaart zetten

Voor Engie M2M ontwikkelden we naast een functionele website ook een heel eigen online huisstijl en branding. Op basis van kleurrijke illustraties tonen we de vele toepassingen van Internet Of Things in het dagelijkse leven.

Partners die mee je verhaal helpen schrijven

Enkel idioten vinden dat zij alleen de waarheid in pacht hebben. Daarom werken we graag en veel samen met ons netwerk van partners die zowel de inhoud als de vormgeving onder handen nemen. Zo slaan we geregeld de handen in elkaar met onze vrienden van Shaved Monkey of doen we beroep op het illustratietalent van Philip Vermeesen. Want alleen is maar alleen en 1+1=3, toch?

Wil jij je duurzaam merkverhaal omzetten in effectieve communicatie?

We horen graag meer over jouw waarom, en gieten het geheel feilloos in een passende online stijl.