Ook na het online gaan willen we de kwaliteit van onze projecten blijven garanderen

Na oplevering van een digitaal project voorzien we steeds een garantieperiode van vier maanden. Op die manier is er ruim de tijd om het resultaat grondig te testen en eventuele problemen te melden. Na het verstrijken van de garantieperiode komt een project bij het supportteam terecht.

Onze helpdesk zorgt voor een snelle oplossing bij eventuele vragen, updates of uitbreidingen. We voorzien ondersteuning bij het gebruik van het content management systeem (CMS), verhelpen problemen en installeren veiligheidsupdates waar nodig.

Kunnen support & onderhoud iets voor jou betekenen?

Contacteer ons

Daarnaast bieden we enkele bijkomende diensten. Zo ben je voor vragen over hosting en domeinnamen bij ons aan het juiste adres. Bij Statik helpen we je met het beheren van hostingomgevingen, het aankopen en transfereren van domeinnamen en het configureren van SSL-certificaten.

Aangezien de verwachtingen van bezoekers constant in verandering zijn, kan je bij ons ook terecht voor de ontwikkeling van nieuwe modules of uitbreidingen. Op die manier blijft je website steeds up-to-date met de nieuwste trends en ontwikkelingen.

Het supportteam rechtstreeks contacteren? Je kan ons bereiken op 016 67 19 09 of mail naar support@statik.be.

Leen

Supportmedewerker & officemanager

Bram

Supportmedewerker

Reinhilde

Supportmanager & zaakvoerder

De klant spreekt

Onze samenwerking met Statik verloopt super smooth. Het team denkt altijd pro-actief mee en helpt ons meer te halen uit onze digitale communicatie voor Duvel.

Jo Lories Internet marketeer Duvel Moortgat