Een slimme online marketingstrategie is datagedreven en doelgroepgericht. Zo wordt je website een succesverhaal

Bij Statik stoppen we niet na het opleveren van het project, maar willen we ook een blijvende impact creëren. Via online marketing zorgen we er samen voor dat je organisatie aanwezig is op het juiste moment. Wij geloven dat het uitstippelen van een onlinemarketingplan doelgroepgericht en datagedreven dient te gebeuren. We begeleiden je organisatie in alle fasen van het proces: van strategie, implementatie, dagelijkse opvolging tot permanent optimaliseren.

We geloven dat het voortdurend optimaliseren van alle online inspanningen essentieel is om een sterke digitale reputatie en return op te bouwen. Wij denken graag mee na om betere bedrijfsresultaten te behalen. Steeds in functie van de doelstellingen: meer en betere leads, sterkere verkoop, geëngageerde bezoekers... Samen bepalen we concrete KPI’s, stellen we een strategie op en stippelen we concrete acties uit.

Kunnen marketing & content iets voor jou betekenen?

Contacteer ons

In de online wereld is alles perfect meetbaar. We zetten daarom sterk in op een datagedreven aanpak. We baseren ons op cijfers en feiten om met vertrouwen aan de knoppen te draaien. Onze workflow is gebouwd op meten, analyseren, verbeteren – en dit steeds opnieuw. We zijn niet bang van tabellen, we zijn er gek op.

Door een cijfermatige aanpak kunnen we onze inspanningen gericht targeten naar je specifieke doelgroep. Wij helpen de juiste boodschap op een relevante manier te verpakken en te verspreiden via de meest geschikte kanalen. Bovendien stemmen we de verschillende kanalen op elkaar af om een stevige online aanwezigheid uit te bouwen. Relevant zijn en blijven, dat is waar het om gaat.

Annelies

Online marketeer

Michiel

Online marketeer

Tom

Online marketeer

De klant spreekt

Het was aangenaam werken met de mensen van Statik. Hun aanpak, opvolging en mee-denken hebben van deze applicatie een succes gemaakt.

Daniël Lips CEO Alma