Met digital signage creëren we interactieve ervaringen die een gebruiker niet snel zal vergeten

Je publiek is veeleisend. Meer dan ooit moet elke organisatie aanwezig zijn daar waar het verwacht wordt. Digital signage stelt je in staat om informatie, video, foto’s, sociale media of andere relevante inhoud te tonen waar je gezien wil worden: op kantoor, in musea, in winkels, ...

Digital signage, narrowcasting, the fifth screen, ... allemaal termen die op hetzelfde doelen: slimme, verbonden schermen die tijds- en contextgebonden informatie realtime kunnen weergeven. Deze digitale schermen kunnen we bovendien koppelen aan bedrijfs- of omgevingsdata, of andere toepassingen. Via moderne content management platformen wordt het beheer van de inhoud efficiënt en eenvoudig.

Kan digital signage iets voor jou betekenen?

Contacteer ons

Door de digitale schermen te laten interageren met de rest van de wereld via beacons of sensoren spelen we realtime in op de behoeften en verwachtingen van bezoekers, klanten, consumenten. Op die manier kunnen we interactieve ervaringen creëren die een gebruiker niet snel zal vergeten. Touch-applicaties en kiosktoepassingen zijn maar enkele concrete voorbeelden – de mogelijkheden zijn eindeloos.

Digital signage kan ingezet worden voor verschillende doeleinden: nieuws of productinformatie verspreiden, promotie voeren, wedstrijden op sociale media, navigatie, branding, ... We bekijken de opties kritisch en gaan op zoek naar een echte meerwaarde voor je doelpubliek.

Jonas

Informatiearchitect

Tina

Projectmanager

Jan

Webdeveloper

Pieter Jelle

Strateeg & zaakvoerder

De klant spreekt

Onze samenwerking met Statik verloopt super smooth. Het team denkt altijd pro-actief mee en helpt ons meer te halen uit onze digitale communicatie voor Duvel.

Jo Lories Internet marketeer Duvel Moortgat